Logistics & Customs Coordinator

in Zwevegem

;

GEOxyz is a leading maritime data company, specialized in hydrographic, geophysical, geotechnical and topographic surveys; marine site investigations; renewable energy support; and crew transfers for the on-, near- and offshore industries.

Through our local offices and representatives worldwide, we provide our services to the offshore-, dredging-, and marine construction industries; Transmission System Operators (TSO); authorities; as well as to consulting companies and research centers.

We maintain a sizable fleet of 30 owned vessels, spanning various sizes from offshore vessels to smaller trailer vessels and Unmanned Surface Vehicles (USVs).

Operating From Scandinavia to Morocco, with a strong focus on the North Sea basin, we are expanding globally. Our team of 700+ experts embodies our extensive in-house expertise.

To support our growth, we are seeking to fill a range of exciting new roles within our company. Be the captain of your career, come sail with us!

http://www.GEOxyz.eu

Op zoek naar een Logistics & Customs Coordinator

Wij zijn op zoek naar een Logistics & Customs Coordinator met een passie voor efficiëntie en structuur. In deze rol ben jij een sleutelfiguur binnen ons Survey Equipment & Logistics team. Je stuurt twee logistieke collega’s aan en rapporteert rechtstreeks aan de Logistics Manager. Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:

  • Het organiseren en coördineren van alle transporten op een efficiënte en kosteneffectieve manier.

  • Nauw samenwerken met interne afdelingen en externe partners om de beste verzendoplossingen te vinden.

  • Zorgen voor een correcte en tijdige administratieve verwerking van alle logistieke processen.

  • Fungeren als centraal aanspreekpunt bij douane-inspecties.

  • Uitvoeren van grondige controles en opvolgen van het volledige logistieke traject.

  • Voorbereiden van alle vereiste en aangevraagde verzenddocumenten.

  • Leiding nemen in het aanvragen en beheren van douanevergunningen en -licenties.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je beschikt over een bachelordiploma.

  • Je bent sterk georganiseerd en weet je tijd efficiënt in te delen.

  • Je werkt nauwkeurig en hecht veel belang aan een verzorgde administratie.

  • Je kan zelfstandig werken en maakt doordachte keuzes.

  • Je bent vlot met MS Excel, Word en Outlook.

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en kan goed prioriteiten stellen.

  • Je neemt verantwoordelijkheid en functioneert goed in een dynamische en gestructureerde werkomgeving.

  • Je bent flexibel en kan omgaan met last-minute wijzigingen of verzoeken.

  • Je durft te onderhandelen en gaat constructief in gesprek met externe partners.

  • Ervaring met internationale import- en exportprocedures (zoals MRN, T1, EX-A, RTO...) is een sterke plus.

Wat bieden wij jou aan?

  • Een boeiende functie in een snelgroeiende werkomgeving.

  • Een aangename werksfeer binnen een jong en dynamisch team.

  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en door te groeien binnen onze organisatie.

  • Je werkt met de nieuwste hightech apparatuur aan diverse projecten.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?